رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک

توسعه زیر ساخت‌های ورزش شهرستان با همدلی بین مسوولان صورت گرفته است



مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به همراه مهدی  مسیحی مسئول دفتر فنی مهندسی و جعفر متقی مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش وجوانان استان به منظوربررسی مسایل و مشکلات ورزش و بازدید از اماکن و فضاهای ورزشی به شهرستان جاسک سفر کرد.

 


به گزارش صبح ساحل، متولی ورزش وجوانان استان در بدو ورود به شهرستان جاسک با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس  جاسک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در این سفر با خانواده شهیدان روشنی و فراهم دیدار کرد.
در این دیدار خادمی متولی ورزش استان اظهارداشت: هرچه داریم از برکت خون شهیدان  است  و تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه ما مدیران است.
در دیدار مدیرکل ورزش وجوانان استان  با حجت‌ الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه جاسک، عبدالمجید مرادی رئیس اداره  ورزش وجوانان شهرستان جاسک از حضور مدیر کل ورزش وجوانان استان تشکر کرد و گفت: سال گذشته با حمایت های خوب مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش وجوانان استان و پیگیری های نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان ۱۷ زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای بخش مرکزی و لیردف و محلات شهر جاسک افتتاح و مورد بهر برداری قرار گرفته است و گام های بسیار خوبی در دولت سیزدهم برای رشد و توسعه زیرساخت های ورزش شهرستان جاسک  برداشته شده است.
مرادی متولی ورزش جاسک بیان داشت: نگاه  خادمی مدیرکل ورزش وجوانان استان به شهرستان جاسک نگاه عادلانه ای است که از زحمات و تلاش های این بزرگوار تشکر می کنم.
وی گفت : توسعه زیر ساخت های ورزش شهرستان با همدلی که بین فرماندار و امام جمعه  و نماینده مردم شرق و بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی با دستگاه ورزش وجود دارد صورت گرفته است جای تشکر دارد‌
امام جمعه جاسک در این دیدار  از حضور  خادمی و هئیت همراه به شهرستان جاسک تشکر کرد و گفت: استعدادهای بالقوه ای در ورزش جاسک وجود دارد  و سال گذشته در احداث زمین های چمن مصنوعی در سطح شهرستان انقلاب بزرگی انجام شد که از توجه و حمایت  متولی ورزش استان  تشکر می کنم. حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری اظهارکرد: شهرستان جاسک ساحل بکر و زیبایی دارد و در ورزش آبی و ساحلی جوانان این منطقه استعداد خوبی دارند. وی خاطرنشان کرد: جاسک می‌تواند قطب اول ورزش های آبی و ساحلی باشد و می طلبد مسئولین ورزش استان نسبت به احداث زیر ساخت های ساحلی شهرستان  اقدام کنند.
امام جمعه جاسک با بیان این که برای توسعه ورزش  بانوان شهرستان باید برنامه ریزی شود اظهارکرد: می بایست از ورزش بانوان شهرستان حمایت جدی شود به طوری که سالن اختصاصی بانوان خواسته ورزشکاران بانوان این شهرستان است باید برنامه ریزی لازم برای ایجاد یک سالن اختصاصی برای بانوان در جاسک انجام شود.
وی با اشاره به این که شهرستان جاسک می‌تواند میزبان مسابقات ورزش های ساحلی در سطح کشوری باشد بیان کرد:  شرکت نفتی مستقر در جاسک باید حق مسئولیت های اجتماعی را در جهت کمک به ورزش و تیم های ورزشی جاسک در دستور کارخود قرار دهند.  
مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار اظهار داشت:طبق برنامه اینجانب و همکاران ستادی در طول سال چندین سفر به شهرستان ها داریم که توفیقی حاصل شد در خدمت فرماندار، امام جمعه و فرمانده بسیج جاسک باشیم و تلاش و سعی ما براین است امکانات و اعتبارات ورزش استان را بر اساس عادلانه توزیع کنیم و از اماکن و فضاهای ورزشی شهرستان ها بازدید و مشکلات و کمبودها را بررسی کنیم و با قراردادن اولویت مشکلات رارفع خواهیم کرد.
خادمی تصریح کرد:  شهرستان جاسک سال گذشته در امر احداث زمین های چمن مصنوعی  جهش بسیار خوبی داشته است به طوری که ۱۷ زمین چمن سال گذشته در روستاها و محلات جاسک احداث شده است و امسال هم تلاش می کنیم زمین هایی که زیرساخت ها ی آن ها تکمیل شده است چمن مصنوعی نصب کنیم. 
وی یادآورشد: مشکلات اعتبارات و بودجه در سطح کشور وجود دارد ولی کمبود اعتبارات مانع توقف پروژه های ورزشی در استان نشده است و از تمام ظرفیت های استان و شهرستان ها برای  فعال کردن پروژه های ورزشی استفاده نموده ایم.‌ متولی ورزش و جوانان هرمزگان اظهارکرد: با حمایت مقام عالی وزارت ورزش وجوانان،  نماینده مردم شرق استان و استاندار  امسال تلاش می کنیم پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم  و در شهرستان ها فرمانداران  و امام جمعه های عزیز همیشه مارا حمایت و مورد لطف قرار دادند که جای تشکر دارد.
خادمی نسب با اشاره به این که  در شهرستان جاسک  در صعب‌العبورترین روستای جاسک، زمین چمن احداث شده است افزود: امسال دو زمین چمن در روستای گورسر و جانوری احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهارداشت: از زیر ساخت های ورزشی شهرستان جاسک بازدید نمودیم و بنا داریم امسال از اعتبارات ملی و استانی بودجه ای را برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان جاسک جذب کنیم و تعمیر و بازسازی استخر خلیج فارس جاسک، تعویض چمن مصنوعی استادیوم شهید لشکری و تقویت سیستم روشنایی استادیوم شهید لشکری  در دستور کار اداره کل ورزش وجوانان خواهد بود.
وی گفت:باید از ظرفیت شرکت های نفتی مستقر در شهرستان برای توسعه ورزش شهرستان نهایت استفاده را داشته باشیم و شرکت های نفتی باید حق مسولیت های اجتماعی را برای توسعه زیر ساخت های ورزش شهرستان پرداخت کنند.
متولی ورزش استان با اشاره به این که از عملکرد ورزش بانوان شهرستان رضایت کامل دارم و فعالیت های بسیار خوبی در حوزه ورزش بانوان جاسک صورت گرفته تصریح کرد:  برای توسعه ورزش بانوان و توسعه ورزش های آبی و ساحلی جاسک برنامه داریم و حمایت از ورزش بانوان از برنامه های اساسی وزارت ورزش وجوانان و اداره کل ورزش وجوانان استان می باشد.
فرماندار جاسک در دیدار با مدیر کل ورزش وجوانان جاسک گفت: در دولت سیزدهم حرکت های بسیار خوبی در امر توسعه زیر ساخت های ورزش جاسک صورت گرفته است که از زحمات و توجه مدیر کل ورزش وجوانان استان تشکر می کنم.
وی گفت:  درخواست داریم پروژه های نیمه تمام ورزش شهرستان را تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار دهد.
مهرانی بیان داشت:  وجود استعدادهای بالقوه در شهرستان در حوزه ورزش وظیفه ما را سنگین تر می کند و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در دورترین روستاهای شهرستان یعنی نوکین و گیشدان، جانوری و گورسرزمین چمن مصنوعی برای جوانان احداث شده جای تشکردارد.
علی نسب فرمانده بسیج سپاه جاسک در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: از حضور خادمی به شهرستان جاسک تشکر می کنم . ایشان از مدیران با تجربه و دلسوز استان می‌باشد که بسیج با تمام امکانات ورزشی در خدمت دستگاه ورزش جاسک بوده و هست.
وی بیان داشت: در راستای دستور العمل ریاست  جمهوری در خصوص مردمی کردن اماکن ورزشی،  ناحیه مقاومت بسیج جاسک تمام فضاهای ورزشی خود را در اختیار مردم قرار داده و مردم و جوانان شهرستان جاسک از امکانات و فضاهای ورزشی بسیج استفاده می کنند.
  مهرانی فرماندار جاسک در پایان از حمایت های  خوب مدیر کل ورزش وجوانان وهمکاری مسئول دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش وجوانان استان  تجلیل و تقدیر کرد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها